در شرایط فعلی چگونه پولدار شویم؟

نتیجه تصویری برای درآمد

با گذشت سه ماهه از سال جاری متاسفانه پیش بینی اکثر کارشناسان  بخش خصوصی و دولتی و مجلس شورای اسلامی درست از آب درآمده و اگر شرایط سیاسی به همین شکل پیش برود، سال بسیار سختی از نظر اقتصادی خواهد بود.


در صورتی که امیدمان همچون سالهای گذشته به بودجه دولت در سال 1398 است نیز راه راه به جایی نمی بریم چراکه اگر فرض را بر تحقق تقریبا غیر ممکن  آن بگذاریم باید خدمتتان عرض کنم  75 درصد این منبع مالی صرف پرداخت حقوق به کارمندان، بازنشستگان و کمک به صندوقهای مختلف بازنشستگی و بیمه خواهد شد و تنها  25 درصد برای امور عمرانی و دیگر کارهای مملکت باقی می ماند.


همچنین امسال نه تنها مسایل سیاسی وضع را بدتر کرده  بلکه سیل پیش آمده در اوایل سال نیز آرزوهای خیلی را بر باد داده و هم اکنون دولت برای ایجاد وضع تقریبا آرام  و مشابه گذشته نیز باید  اعتباراتی به این بخش تخصیص دهد.


از طرف دیگر پیش بینی این است که در سال 1398 رشد اقتصادی ایران منفی سه و نیم  باشد که این موضوع هم اصلا خبر خوشی به حساب نمی آید.


با توجه به شرایط فعلی  میخواهم به شما دوست عزیز بگویم، فکر نکنیم دولت در سال 1398 میتواند کار خیلی خاصی در جهت بهبود وضع درآمد و معیشت مردم داشته باشد زیرا اساس کار دولت تامین نیازهای اولیه افراد در جامعه است.

بیشک با توجه به تحریمها و سیل و تحقق دور از واقع بودجه کشور افراد برای بهبود وضع زندگیشان خودشان باید دست به کار شوند و اتفاقاتی را رقم بزنند که درآمدشان حداقل 2 تا 3 برابر شود تا بتوانند مانند سال قبل زندگی کنند.

با یک بررسی اجمالی میتوان دریافت که باید همه به راه ایجاد در آمد باشیم و نمیشود تنها دست روی دست گذاشت و منتظر دولت بود.

نتیجه تصویری برای درآمد

ما میتوانیم در قالب یک سلسله مقالات با شما یاد بگیریم چطور بدون کمک دولت  درآمدمان را به طور قانونی افزایش دهیم البته اگر شما خواهان  درآمد  باشید .

با ما همراه شوید و حتما نظرات خود را برای ما بنویسید.

دوستدار شما محمد بهرامی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.