درآمدم امسال چقدر خواهد بود؟

دوستان عزیز از امروز میخواهیم یک سری مباحث بسیار جالب و جذاب مالی را شروع و پیگیری کنیم که به شما قول میدهم میتواند کمک خیلی زیادی به هوش مالی ما و پیشرفت در زندگی شخصی و اقتصادی ما داشته باشد.
دوستان عزیز از امروز میخواهیم یک سری مباحث بسیار جالب و جذاب مالی را شروع و پیگیری کنیم که به شما قول میدهم میتواند کمک خیلی زیادی به هوش مالی ما و پیشرفت در زندگی شخصی و اقتصادی ما داشته باشد.

اجازه بدهید ابتدا خودم را معرفی کنم:

من محمد بهرامی هستم و امسال 50 ساله شدم و از این بابت بسیار بسیار خدای مهربان را شکرگذار هستم، چون ضمن زندگی بسیار سختی که داشته ام در عین حال لذت فراوانی هم از زندگی ام برده ام

کار اصلی من آموزش موفقیت و کسب و کار است و مشاور برندهای زیادی در زمینه پیشرفت کسب کار هستم.

دو کتاب نوشته ام:

ایرانی ثروتمند، ایرانی فقیر

برندگان منتظر شنبه نمی مانند

دوست دارم تجربیاتی که در طی حدود 40 سال کسب و کار و آموزش یاد گرفته ام را با شما هم در میان بگذارم و مطمئین هستم میتواند کمک زیادی به شما در مورد کسب و کار و موفقیت شخصی داشته باشد.

ضمنا من یک شرکت بسیار خوب دارم که در زمینه مالی فعالیت دارد. علت اینکه این مطالب را برای شما مینویسم این است که بدانید من از سر کلاس دانشگاه و با یک سری تئوری نیامده ام که آنچه در چند کتاب خوانده ام را برای شما تعریف کنم.

من چند بار ورشکست شدم و دوباره شروع کردم تا به موفقیت در کسب و کار و زندگی شخصی رسیدم

بنابر این با دقت کامل مطالب را مطالعه فرمایید و حتما مطالب را اگر پسندیدید لایک کنید و حتما نظرات خود را برای من بنویسید تا انرژی پیدا کنم و انشاله مطالب آموزشی زیادی در مورد تولید ثروت و کارآفرینی و کسب درآمد برای شما بیان کنم.

دوستدار شما محمد بهرامی از باشگاه موفقیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.